Nahrávam...

Interiérové štúdio

Sme presvedčení, že každý interiér má svoju vlastnú identitu a osobnosť. Preto pristupujeme už od prvotnej konzultácie až po realizáciu podľa individuálnych potrieb klienta. Cieľom nášho tímu špecialistov je nadobudnúť dokonalý súlad a pochopenie so zreteľom na detail. Konzultácia, návrh riešenia, či spracovanie vizualizácie patria k našim základným postupom.

Vďaka nášmu širokému portfóliu kancelárskeho nábytku a jeho možnostiam prispôsobenia dokážeme do každého priestoru priniesť komfort aj štýl. Náš nábytok je vhodný do open-space konceptov, ale aj do klasických samostatných kancelárií či iných, špecifických priestorov, pričom v ponuke nájdete moderné a univerzálne modely nábytku až po exkluzívne kúsky do manažérskych či reprezentatívnych priestorov.

Konzultácia
1. KONZULTÁCIA
Rezervácia termínu stretnutia

Prvým krokom našej spolupráce je konzultácia potrieb a predstáv klienta. Osobné stretnutia s klientami si veľmi
ceníme a vždy sa snažíme nájsť si na každého dostatočný priestor.
Radi Vás privítame v našom Showroome v budove LightPark, Račianska 90, 831 02 Bratislava, 2. poschodie

Rezervovať termíny si môžete priamo telefonicky na tel.čísle +421 903 895 556 alebo emailom na info@jcdesign.sk

Návrh riešenia
2. NÁVRH RIEŠENIA
Príprava podkladov a voľba možností pre vizualizáciu

Po spoločnej konzultácii prichádzajú na rad naši dizajnéri. Tí sa podľa vopred definovaných požiadaviek klienta snažia nájsť vhodný návrh riešenia. Výber z viacerých typov, možností, s cieľom nájsť to správne riešenie.

Cenová ponuka
3. CENOVÁ PONUKA
Optimálne cenové riešenie pre klienta

S optimálnym výberom návrhu riešenia sa snažíme násjť aj optimálne cenové riešenie.

Vizualizácia

4. VIZUALIZÁCIA
Tvorba vhodného riešenia, určenie produktov, materiálov a celkového dizajnu

Odsúhlasením návrhu a cenovej ponuky sa môžeme pustiť do prípravy vizualizácie. Vizuálizáciou sa klient dostáva do kontaktu návrhu s realitou. Výber vhodných farieb, tvarov, materiálov a tvorba celkového dizajnu sú pre nás hračkou.

Projektová dokumentácia
5. PROJEKTOVÁ DOKUMENTÁCIA
Podrobné výkresy a špecifikácie

Súčasťou každého projektu je vždy vypracovaná projektová dokumentácia, s podrobne skreslenými výkresmi a špecifikáciami zvolených produktov alebo produktov na mieru.

Realizácia
6. REALIZÁCIA
Inštalácia na mieru a projektový manažment

Po odovzdaní projektovej dokumentácie naša práca ešte zďaleka nekončí. Skutočná spolupráca a individuálny prístup začína pri realizácii projektu, kde sa o vedenie stará náš projektový tím. Realizácia a ukončenie prác v reálnom čase, dodržanie vopred stanovených termínov ako aj kvalita práce sú pre nás kľúčové.

Odovzdanie projektu
7. ODOVZDANIE PROJEKTU

Úspešné odovzdanie projektu, naplnenie očakávaní klienta sú čerešničkou na torte. Každú spätnú väzbu a hodnotenie si ceníme. Aj keď sa vždy snažíme byť o krok vopred, práve vy nám pomáhate sa neustále zlepšovať a inovovať naše procesy.

Starostlivosť o klienta
8. STAROSTLIVOSŤ O KLIENTA

Po odovzdaní projektu náš kontakt s klientom nekončí. Vždy sa radi opäť stretneme pri zdolávaní ďalších výziev, ako aj poskytovaní podporných služieb a poradenstve.

Do každého pracoviska vám pomôžeme priniesť element unikátnosti a vlastnej identity, ale aj funkčnosť nevyhnutnú pre efektívne fungujúce pracovisko. Správny výber nábytku, doplnkov a ich prispôsobenie na mieru v kombinácii s našim odborným pohľadom na problematiku kancelárií vám pomôže vytvoriť ideálny priestor na prácu spĺňajúci tie najvyššie štandardy moderných kancelárií.

Pri návrhu interiérov na mieru vám pomôžeme nielen s výberom konkrétnych prvkov a ich personalizáciou, ale poradíme vám aj so štruktúrovaním celého priestoru, jeho delením a prispôsobením rôznym potrebám a aktivitám pracovníkov. V rámci návrhu vám pomôžeme s integráciou deliacich systémov a odhlučňovacích panelov, sedením jednotlivých oddelení a pracovníkov, oddychovými zónami, špeciálnymi miestnosťami ako zasadačky, kuchynky či inými.

ZARIADILI SME

0

Nákupný košík